اقامت اروپا

85th TIF با حضور یونان به عنوان کشور افتخارآمیز و با محوریت موضوعی گذشته ، حال و آینده این کشور در تاریخ 11 تا 19 سپتامبر برگزار می شود

در تاریخ 13-17 سپتامبر انجمن Helexpo تسالونیکی نیز برگزار می شود

85th TIF ، بزرگترین رویداد نمایشگاهی در یونان ، با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی لازم ، در تاریخ 11 تا 19 سپتامبر 2021 در مرکز نمایشگاه های بین المللی تسالونیکی برگزار می شود.

TIF اولین نمایشگاه بزرگی است که در سال 2021 در اروپا برگزار می شود و با توجه به پیشرفت برنامه واکسیناسیون ، نوار سازمانی را برای همه رویدادهای مربوطه تعیین می کند.

TIF امسال به یونان اختصاص یافته است ، محور اصلی موضوعی آن نمایش گذشته ، حال و آینده این کشور است و از 200 سالگی از انقلاب یونان می گذرد.

با تأکید بر کارآفرینی ، نوآوری ، فناوری و فرهنگ ، 85 امین دوره TIF مشارکت مشاغل و نمایندگی های نمایندگی از سراسر یونان و همچنین مشارکت های بین المللی را به خود جلب خواهد کرد.

در عین حال ، سرگرمی نیز ارائه می دهد ، که به عنوان قطب جذب بازدیدکنندگان در هر سنی عمل می کند.

85th TIF در کنار مجمع تسالونیکی Helexpo ، بستر برقرار شده گفتگو برای همه مسائل مهم توسعه و اقتصادی اجرا می شود که در 2 سالگی خود از 13 تا 17 سپتامبر میزبان رهبری سیاسی و تجاری یونان خواهد بود ، موضوعات مهمی که از طریق همه گیری برجسته شده است.

ده ها پنل شامل وزرا ، نمایندگان احزاب ، نهادهای کارآفرینی ، انجمن ها ، مشاغل و دولت محلی و همچنین م institutionalسسات نهادی خواهد بود که در مورد تأثیر بحران بی سابقه بهداشتی ، و روز جدید و چالش های پیش رو بحث خواهند کرد.